Klacht: Pincode nog (niet) ontvangen

op 20 maart 2020 over Kiwa in de categorie Certificeringsbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hele klacht doorgezet, kan ik niet verder.

Heb schermprintjes gemaakt, dus in het kort.
Pincode nog niet ontvangen, Kiwa verwijst naar ILT, ILT geeft eerst aan tijdelijk Burger Service Nummer te gebruiken. Maar eerste medewerker wilde dat niet bevestigen. Wel deze info doorspelen, maar ook snel weer de handen er vanaf trekken. Die gaf aan dat de Kiwa dit moest doen. Toch vreemd!!! Ik als chauffeur, update lang van tevoren al gedaan en de chauffeurskaart prima op tijd 18 maart jl. ontvangen.

Nu blijkt dat ik een nieuwe pincode nodig heb. Deze nooit gezien bij de post. En dit zal twee weken duren. Ben ik daar dan de dupe van. Nee toch en al helemaal niet met de ver- en geschillen tussen de Kiwa en ILT.

Concreet, kan ik een bevestiging krijgen dat ik tijdelijk met mijn Burger Service Nummer kan rijden; in ieder geval totdat ik de nieuwe pincode heb ontvangen?!

Ik verneem het graag spoedig.

Mvg,
R. Sleur

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik voor of uiterlijk de 21ste van maart een bevestiging (per mail) heb ontvangen dat ik tijdelijk anders toch kan rijdenwerken.

Alle klachten die gemeld zijn door Gensha