Klacht: personeel dat met eten gooi

op 13 mei 2016 over KFC in de categorie Fastfood ketens

geachte heer. Mevrouw
Ik heb met mijn gezin mijn vrouw en 3 kinderen op 12 mei restaurant nr 228 bezocht en 4 x een menu besteld we moesten wachten op de friet was niet klaar kan gebeuren na 15 minuten maar eens gevraagt of de friet al klaar was het meisje achter de balie vroeg aan haar collega of het al klaar was was nog niet klaar en toen begon die collega met wat friet restanten te gooien met andere woorden heir nem dit maar vast als er al zo met eten word om gegaan wat ook niet echt hygienisch is vraag ik me af hoe ze met de kip en kipburgers omgaan uiteindelijk hebben na 22 minuten onze friet gehad . De kinderen vonden het ook niet leuk ze haden er echt trek in en dan zo lang er op moeten wachten

Zo graag dat dit wordt aangekaart bij het personeel en dat dit niet echt kan... en als ik zo brutaal mag zijn bonnen voor mij en me gezin om het goed te maken

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door petrick