Klacht: Personeel

op 26 april 2016 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Personeelsleden die onderling over elkaar staan te rodelen en scheldwoord gebruiken in de winkel. Terwijl ik daar met mijn dochter aan het winkelen ben. Dank je wel daarvoor, ze kent er nu een woord bij, wat ik nog niet wilde dat ze dat woord al zou kennen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als personeelsleden op een correcte en nette manier met elkaar communiceren en niet in de winkel onder werktijd met staan te roddelen en vloeken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Jan Linders

1 jaar geleden - De supermarktmanager van onze supermarkt in Erp heeft contact opgenomen met de klant.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 03 april 2017 om 14:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Deze klacht in 2016 al opgelost echter is deze helaas niet afgemeld. Bij deze.
Er is vorigjaar contact opgenomen met de klant via een privé bericht.
Al onze klanten kunnen met een vraag of opmerking over een product of onze winkels contact opnemen met onze Klantenservice via e-mail vraag@janlinders.nl of via het contactformulier op onze website https://www.janlinders.nl/bel-of-mail-ons.html.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr. Derks