Klacht: Pensioenoverzicht niet zichtbaar

op 29 november 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 25/10 was in mijnabp het pensioenoverzicht zichtbaar en nu niet meer, waardoor ik geen betekening kan maken. Klantendienst komt er niet verder mee. Er zitten in mijn account geen blokkeringen. De antwoorden van abp dat mijnabp een extra service is en dat niet in alle gevallen deze service werkt, geldt niet voor mij. Immers: vrijdag werkte het wel. Overigens als ik bij Google intyp: storing mijn abp, krijg ik bovenaan de mededeling dat er een storing is.

Gewenste Oplossing:

Ik wil in mijnabp pensioen berekeningen kunnen maken en ik ben niet tevreden met een antwoord van abp, dat mijnabp een extra service is die niet bij allen werkt. Immers: vrijdag werkte het wel!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 30 november 2016 om 16:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Hulsebosch,

Ik kan op dit moment uw klacht niet gelijk oplossen wel kan ik u verder informeren. Het is inmiddels bekend dat we te maken hebben met een storing. Op dit moment is nog niet duidelijk waardoor deze fout wordt veroorzaakt, het is dus ook nog niet mogelijk te communiceren wanneer dit is opgelost. Uiteraard doen wij er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door Wim ontevreden over ABP