Klacht: pensioen niet uitbetaalt

op 12 september 2016 over ABP in de categorie Pensioenen

Med kontrol van mijn bankrekening zag ik dat de laatste uitbetaling In mijn bankkonto was op 22 04 2016 in de Bangkokbank in Thailand ik heb 3 keer dit jaar mijn leefbewijs opgestuurt naar Roermond postbus 1244 de eerste keer in JANUARI de laatste keer in April .De laatste keer aangetekend.mijn AOW is wel uitbetaalt 16.06.2016
Het is elk jaar hetzelfde probleem dat ik 2 tot 3 keer mijn leelbewijs moet opsturen om mijn uitbetaling te krijgen wat mij heel veel werk bezorgt Ik ben Slecht Horend DUS IK MOET ALLES PER MAIL DOEN daar de post schijnbaar niet aankomt bij het ABP. het is het enige adres waar ik problemen mee heb alle andere post komt altijd keurig op de juiste adresen aan Het zou makkelijker zijn om alles per mail te verzenden dan weet je zeker dat de post aankomt.

Als ik mijn geld heb ontvangen vanaf April en als in de toekomst mijn post goed behandelt woord Dat je 3 keer een leefbewijs moet opsturen en dat het dan nog niet in orde is ,dat is voor mij obegrijpelijk.

MIJN KLANTNUMMER IS 9138064
MIJN Burgerservice nummer 2677040222

In afwachting op u antwoord graag per e-mail.

W F Welter.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABP over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ABP in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ABP een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ABP

Heeft op 21 september 2016 om 11:55 geantwoord

Beste meneer Welter,

Wat vervelend dat de correspondentie zo moeilijk loopt. Helaas hebben wij het ingevulde formulier 'bewijs van in leven zijn' niet ontvangen. Wij zitten ook niet in Roermond, maar in Heerlen.
Je mag het formulier ook inscannen en dat als bijlage meesturen met het e-mailformulier op www.abp.nl/mail
Op die manier komt het ook bij ons terecht en kunnen we zo snel mogelijk de betaling weer opstarten. Als we verder nog van dienst kunnen zijn, hoor ik het graag.

Cindy - Webcare Team ABP

Alle klachten die gemeld zijn door wfwelter