Klacht: PDU1 formulier

op 29 april 2017 over UWV in de categorie

Klacht tegen: uwv.verdragen@uwv.nl

Ik heb al 1. April een Pdu1 formulier ingevuld en doorgestuurd naar het bovengenoemde email adres. Maar ze doen nog steeds voor me moeite! Ze willen niet begrijpen, dat ik eind Mei terugga naar Hongarije, en daarom heb ik in tijd de papieren nodig!
Als mijn Hongaarse uitkering bureau gaat vragen van de Nederlandse uwv de documenten , dan kost het heel veel tijd! Daarom wil ik zelf aanvragen! Ik heb alles in tijd doorgestuurd, maar weet ik niet sommige wat doen in het kantoor! Volgens mij niks! Lekker koffie drinken en kletsen… Maar helpen ze helemaal niet! Ik heb meerdere emails doorgestuurd aan hun, maar bleef ik zonder reactie!
Ik heb weer 27 Mei mijn formulier en van mijn vriend doorgestuurd, maar geen reactie! Vroeger was hun probleem, dat ik stuur te vroeg aan hun de Pdu formulier, daarom kunnen ze niet helpen. Omdat voor 4 weken mijn latse werkdagen moet ik alles doorsturen(dat vind ik ook belachelijk want ik krijg na 6-8 weken terug mijn formulier!) Over 6-8 weken zou ik niet meer in Nederland zijn!
Ik weet niet waarom zijn ze zo discriminatief, maar ik he ook mening over de Nederlanders! Grote eigenwijs, wijsneusen maar niksdoeners! Onbehulpzamen, onmenselijken!
Op wat wachten ze nog?! Straks ga ik eigenlijk verhuizen van hier, en waar sturen ze naar mijn papieren? Want ik zou geen Nederlandse adres meer om te hebben! En de Hongarse adres hebben ze niet gevraagd van mij… Echt waardelose, lastig

Ik heb geld nodig in Hongarije, maar ik hang nog steeds van deze niemanden af!

Ik wil binnen 2 weken onze formulieren terug, moet alles correct ingevuld zijn!
Per post!
Als het niet kan, dan via e-mail!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UWV

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UWV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door suzanna888