Klacht: Pas defect

op 13 mei 2016 over Huisvuilcentrale (HVC) in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven

Mijn vuilpas is door ouderdom/broosheid van het plastic defect geraakt, er zit een kleine scheur in waardoor de magneetstrip direct niet meer werkt.
Ik heb HVC gebeld en ik moet € 15.89 betalen voor een nieuwe pas, ik vind dit echt schandalig omdat ik de pas niet ben kwijt geraakt en de pas geen eeuwig leven heeft.

Ik ben tevreden wanneer ik het volledige bedrag gecrediteerd krijg.
Ik ben de pas nmlk niet verloren, bij zoek raken van de pas kan ik begriojpen dat mensen de pas moeten betalen maar niet bij defect raken omdat het een simpel plastic pasje is welke in de loop der jaren defect raakt. Wellicht moet HVC betere passen maken.

Reactie van de melder van de klacht Remko79

2 maanden geleden - HVC reageert niet, zegt weer genoeg over het bedrijf.

Bericht van Huisvuilcentrale (HVC)

2 maanden geleden - Beste Remko, Ik heb een klacht ingediend voor u en deze klacht wordt in behandeling genomen door de klachtencoördinator. Een bevestigingsmail is inmiddels verstuurd aan u. Met vriendelijke groet, HVC Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht Remko79

2 maanden geleden - De klacht is perfect opgelost. Omdat mijn pas door slijtage defect is geraakt krijg ik het bedrag toch terug gestort. Top !

Alle klachten die gemeld zijn door Remko79