Klacht: Palma v hair & beauty Amersfoort

op 25 juli 2016 over Kappers algemeen in de categorie Kappers

Ik heb samen met mijn nichtje deze week een bezoek gebracht aan Kapperszaak Palma V hair &beauty in Amersfoort. Wij wilden daar na elkaar een ballayage in ons haar laten aanbrengen. De kapster/eigenaresse besloot ons gelijktijdig te helpen i.p.v. na elkaar, zoals de bedoeling was.. (dit veroorzaakte waarschijnlijk de vreselijke haast die ze tijdens haar werkzaamheden aan de dag legde)

ze heeft in mijn haar op hoog tempo een balayage aangebracht, waarop ik nog zei je bent er wel snel in. Na het uitspoelen zat de balayage vol met vlekken en was duidelijk te zien dat het niet subtiel genoeg aangemeten was. Buitendat was mijn haar ook nog eens geel!!blond. De kapster/eigenaresse heeft toen in de zijkanten van mijn haar opnieuw een balayage aangebracht, niet op de achterkant want dit was perfect gelukt volgens haar. Na het uitspoelen was de \\\’balayage\\\’ geen balayage meer maar een gele coupe met een rand uitgroei en aan de achterkant wel een balayage? Hierna heeft ze een spoeling gedaan om het gele te verwijderen, na uitspoelen nog steeds geel. Na nog een keer een spoeling was het gele eruit maar de punten doorgeslagen naar grijs omdat mijn punten al blonder waren.

Hierdoor is mijn haar nu aan de onderkant veranderd in dof strokleurig spul, in het midden glanzend goud blond met vlekken en strepen en heb ik een donkere uitgroei (te klein voor een balayage) en aan de achterkant wel een balayage. Ik krijg steeds de smalende vraag of ik hetzelf heb geprobeerd te doen.

In het haar van mijn nichtje(met een hele bleke huid) heeft ze eerst een donker rood bruine kleur aangebracht als basis voor de balayage, mijn nichtje heeft meermaals aangegeven dat dit te donker was, maar dit zou wel meevallen volgens de kapster/eigenaresse. Na het uitspoelen bleek dat dit. Toch echt veel te donker was, ze heeft met highlights, geprobeerd dit lichter te maken, maar dan wel in het patroon van een tijger.
Mijn nichtje heeft er toen voor gekozen om het te terug te laten brengen naar blond, dus ontkleuren. Want het was nu wel duidelijk dat ze de balayage die ze dmv een foto nog bij aanvang had laten zien op haar buik kon schrijven.

na het ontkleuren is er tweemaal een grijze spoeling doorheen gegaan met als resultaat dat ze nu grijs lichtblond haar heeft met een gele gloed(ze is 18 jaar oud). En de ballayage is nergens te bekennen. Wij moesten voor deze verschrikking € 150.00 p.p. afrekenen. We hebben uitgelegd dat we niet tevreden zijn en waarom niet. De kapster stelt zich op het standpunt dat dit het beste was dat ze voor ons kon en dat wij daar tevreden mee waren. Dit waren wij uitdrukkelijk niet. Ook niet toen we de zaak verlieten. Mijn nichtje , die met natte haren de zaak verliet omdat haar, haar o.a. een ontkleuring nodig had en nu dusdanig beschadigd was dat ze het niet geföhnd wilde hebben en ik zei dat ik het niet meer kon zien wat ik er van vond en dat ik het thuis nog eens zou bekijken.
Dat dit het beste is dat ze met ons haar kon doen klopt niet van de eerste keer dat zij een ballayage bij mij aanbracht was het wel gewoon goed gelukt. Nu was het echter verschrikkelijk mislukt. Wij hebben haar gevraagd ons 50% van ons geld terug te geven zodat wij onze mislukte kapsel bij een andere kapper kunnen laten herstellen. Dit weigert kapsalon Palma V hair & beauty Zij stelt dat zij € 230,00 aan extra producten heeft gebruikt om er nog wat van te maken. Dat zij ons haar eerst zelf had verpest, waardoor dit nodig was, vergeet zij voor het gemak.
Ik wilde een klacht indienen bij het Anko maar de kapsalon blijkt niet aangesloten te zijn. Voor ons is 150.00 p.p. voor kappersbezoek veel geld en als het dan helemaal mislukt is, vind ik het niet terecht dat ik daar zo’n groot bedrag voor moet afrekenen.
Plus dat ik andere mensen wil waarschuwen voor deze salon.

50% terug en andere klanten met mijn ervaring waarschuwen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kappers algemeen

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kappers algemeen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leisianne
x