Klacht: palen breken over en planken slechtste koop ooit

op 04 mei 2015 over Timbercomposiet.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Ik heb schutingen en palen gebestelt bij tibercomposiet alles netjes geplaats nieuw terras tegels gelegt hele nieuwe tuin dus begon al in de zomer dat iedere schuting krom begon tetrekken naar 1 keer een kleine storm tehebben gehad braken de palen gewoon over er zijn zelfs palen die gewoon gespleten zijn planken die breken snel ik heb vaak een mailtje gestuurt waar gewoon niet op word geantwoord aan de telefoon zeggen ze gewoon dat ik het aan de verzekering moet op geven en proberen je gewoon aftewipelen verzekering zegt dat het onder de garantie moet vallen van tibercomposiet die zeggen dat die 25 jaar garantie alleen is voor verkleuringen, rotten, op de site staat duidelijk dat ze tegen bareweer omstandigheden kunnen nou dus niet! ik vind dit gein stijl was al 2000 euro kwijt en dan heb nog niet de nieuwe palen en planken erbij getelt en de zand en cement dit is echt mijn slechtste koop ooit heb voor de 2 dekeer nieuwe palen geplaats wat me al een hoop werk heeft gekost allemaal weer de palen uitkappen uit de beton terras tegels weer oppakken en dan weer alles opnieuw leggen en storte en nu zijn er weer 2 palen over gebroken vind dit schandalig zoveel geld kwijt voor kapotte schutingen en palen vind dit echt diep triest

Ik heb geen vertrouwe meer in dit product zou mn geld terug willen in iedergeval mijn eerste aankoop bedrag dan pas zou ik tevreden zijn ze mogen van mij part alle schutingen komen halen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Timbercomposiet.nl over deze klacht.

Bericht van Timbercomposiet.nl

6 maanden geleden - Ten tijde van het “afbreken” van de palen was door het KMI (Meteo België) een stormwaarschuwing Code Rood afgegeven in uw regio met hevige rukwinden en dus grote kans een verwoestende werking achter te laten waardoor ook helaas een paar palen met bijbehorende tuinschermen het hebben moeten begeven. Ook toen werden daken van huizen geblazen (wat ook niet mag) vrachtagens omver geblazen, bomen werden afgebroken etc. door dit natuurgeweld waartegen bijna niets tegen bestand is. Tot onze spijt valt door dit natuurgeweld het afbreken van palen en de hierdoor ontstane schade aan tuinschermen niet onder onze garantie doch valt onder ‘stormschade’ hetgeen kan/moet worden geclaimd bij uw verzekeraar vanaf windkracht 7. Onze oprechte excuses voor dit ongemak

Alle klachten die gemeld zijn door kevinhaesen