Klacht: Pakket niet bezorgd, klopt niets van dit bedrijf

op 25 mei 2020 over Red je Pakketje in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vreselijk slechte service. Het pakket zou al 1 dag later bezorgd worden 20 mei ipv 19 mei. De hele avond zitten wachten, maar geen bezorger. Vervolgens stond in de status dat het pakket bezorgd was. De volgende werkdag contact opgenomen met de klantenservice. Toen bleek dat het ten onrechte op bezorgd stond. Zou die avond alsnog komen. Weer een avond gewacht en geen bezorger geweest. De volgende dag bericht van de klantenservice dat het die avond tussen 5 en 10 bezorgd zou worden en dat in vanaf 4 uur kon zien hoe laat de chauffeur er zou zijn. Om half 5 stond de zending nog steeds op in ons depot. Om 10 over half 5 weer een mail gestuurd naar de klantenservice hoe laat ik de bezorger kon verwachten. Ik kreeg iets later een reactie. De bezorger zou in 16:47 aan de deur geweest zijn, maar ik was niet thuis. Ik stond op dat moment nota bene met iemand voor mijn deur! Klantenservice was niet bereikbaar. Ik heb voor de zekerheid de camera beelden bekeken en er is verder niemand aan de deur geweest.
Vanmorgen reactie van de klantenservice dat de chauffeur aangegeven heeft dat ik niet thuis was en dat zij daar niet bij waren geweest, dus daar niet over konden oordelen. En dat het pakket vanavond bezorgd wordt. Ik heb teruggestuurd dat ik camerabeelden heb waarop geen bezorger te zien is (alle 4 de bezorgmomenten niet).
Daarop kreeg ik een mail dat de bezorger aangegeven heeft dat het pakket leeg was en dat het daarom niet bezorgd is en dat ik het verder met de verkoper af moet handelen.
Hier klopt duidelijk niets van; leugens en bedrog! Niet met deze pakketdienst in zee gaan!

Gewenste Oplossing:

Als ik nooit meer iets met redjepakket te maken heb. Maar alleerst zou erkenning van hun fouten en welgemeende excuses al een stap zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Red je Pakketje

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Red je Pakketje nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Katkoek