Klacht: Pakket niet bezorgd

op 11 mei 2020 over Red je Pakketje in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 4 mei een bestelling gedaan en op 6 mei melding van dit bedrijf gekregen dat het onderweg is en deze dag wordt bezorgd. Om 19.36 uur bericht gekregen dat het niet wordt bezorgd en dat er een sorteerfout is opgetreden. Het zou op 7 mei opnieuw worden bezorgd tussen 20.26 en 20.56 uur met uitloop tot 23.00 uur. Helaas niet bezorgd. Toen heb ik een app gestuurd en daarmee de belofte gekregen dat het op 8 mei tussen 17.00 en 23.00 uur wordt bezorgd. Helaas niet bezorgd. Opnieuw een app gestuurd en een reactie ontvangen dat het pakket op lost staat in het systeem en ik contact met de leverancier van mijn bestelling op moet nemen. Vervolgens het ik gevraagd om uitleg en het alsnog bezorgen van mijn pakket. Hierop enige uitleg gekregen hoe het in het systeem geregistreerd wordt en daarmee de kous af is en dat ik contact met de leverancier op moet nemen. Heel erg teleurstellend hoe onverantwoordelijk Red je Pakketje met het bezorgen van pakketten omgaat!

Graag ontvang ik mijn pakket in goed orde zo spoedig mogelijk.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Red je Pakketje

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Red je Pakketje nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door EZijlstra