Klacht: pakket besteld, betaald maar nooit ontvangen

op 18 december 2017 over Kiko in de categorie Beauty & Wellness

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb eind november een paar produkten besteld met korting.
De factuur laat de korting (2 voor de prijs van 1) niet zien, ik heb via ideal betaald maar nooit iets ontvangen. Kiko Nederland is telefonisch niet te bereiken, een e-mail aan Kiko wordt niet beantwoord en bij Post NL is geen barcode bekend die op de factuur staat. Wat moet ik doen om mijn geld terug te krijgen?

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn geld terugkrijg omdat ik niks heb ontvangen. de volgende keer ga ik wel naar de Kiko winkel in de buurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiko

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Kok