Klacht: Overlast

op 04 september 2017 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

1. Geluidsoverlast en trillingen door laden en lossen.
Medewerkers lijken met laden en lossen maar wat te doen. Maken hierbij zeer veel herrie rolcontainers veroorzaken trillingen die tot in bed te voelen zijn. Fijn wakker worden elke ochtend. Daarbij kunnen de vrachtwagenchafeurs van jan linders niet pakeren en nemen ze de halve weg in beslag wat zorgt voor gevaarlijke situaties.

2. Omroepinstalatie is tot ver buiten het pand te horen. Daarnaast word deze regelmatig gebruikt om mee te klooien.( lees deuntjes mee te spelen)

3. De manager is nauwlijks in de winkel aanwezig. Een manager moet het personeel helpen en ondersteunen. Niet de hele dag op z’n luie reet zitten.

Zorg voor minder overlast tijden het laden en lossen of laat dit op een ander tijdstip plaatsvinden. Vervang de omroepinstalatie door portofoons met oortjes. Maak die lange gozer manager want die weet wel hoe je met mensen en personeel moet omgaan.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 19 september 2017 om 12:10 geantwoord

Na de brand tijdens oudejaarsnacht hebben we alles op alles gezet om zo snel mogelijk met een noodoplossing te komen, om toch alle bewoners in de omgeving te kunnen voorzien van hun vertrouwde supermarkt. We zijn er dan ook trots op dat dit gelukt is middels een noodtent met alle gemakken en het uitgebreide assortiment zoals de klant dit gewend was.

We betreuren deze klachten dan ook. Inmiddels is ook al het een en ander in gang gezet om de overlast te beperken en met deze klant gaan we contact opnemen.

Tot aan de heropening van onze nieuwe winkel, waar momenteel hard aan gewerkt wordt, hopen we deze klachten nog tot een minimum te kunnen beperken.

Op woensdag 11 oktober a.s. zijn alle bewoners van het appartementencomplex en omgeving Lent vanaf 09.00 van harte welkom bij de heropening van onze spiksplinternieuwe supermarkt!

Jan Linders klantenservice

Heeft op 28 september 2017 om 08:29 geantwoord

Laden en lossen geeft nog steeds een pokkeherrie. Werknemers staan op straat te schreeuwen. Mensen moeten nog steeds over straat lopen om bij de winkel komen omdat de stoep is afgezet. Jan linders is helemaal gek geworden. Jullie denken niet aan de inwoners maar alleen aan jullie zelf. De volgense klachten gaan dan ook rechtstreeks naar de gemeente.

Alle klachten die gemeld zijn door Paulusjuh