Klacht: Overboeking niet tijdig verwerkt volgens afspraak

op 30 maart 2017 over Stater in de categorie Hypotheken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Contractnr 813006 Hypinvest opname hogere inschrijving ter aflossing DK van NN.
Nadat twee keer de gelden zijn teruggestort door NN door gebrek aan contractnummer (NN kon de betaling niet plaatsen) heb ik (adviseur Van Eijk en Partners, Herna Ernst) namens klant, Ilona gesproken van de passeerafdeling die de betaling regelt. Nu zou er door Ilona op 24-03-2017 de gelden handmatig worden overgeboekt zodat het contractnummer wel mee gaat met de boeking.
Nu een week later blijkt dat de betaling niet gedaan is. De gelden waren 24-03-2017 teruggestort door NN, dat heb ik bevestigd gekregen. Overigens ook een slecht beleid van NN maar goed daar doe ik richting NN wel een klacht over indienen.

Gewenste Oplossing:

Ik moet nu maar hopen dat ik morgen teruggebeld wordt door desbetreffende afdeling en hopen dat de betaling zsm gedaan wordt!

Ik zou tevreden zijn geweest als afspraak wordt nagekomen.

Snelle actie is geboden aangezien onze klant elke keer achterstandsmeldingen ten onrechte krijgt van NN door het niet aflossen van de lening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Stater over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Stater in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Stater een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Stater

Heeft op 22 juni 2017 om 09:50 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Herna1969