Klacht: Over mijn cijfer

op 13 september 2017 over Capabel Onderwijs Groep in de categorie Universiteiten & Hogescholen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik Ben Nell Saah. Student nummer: 387638.
Ik ga door in engles schrijve.
I have been traumatised because of what is happening to me.
I took a test sometime ago and I had to repeat because of just bad scoring from the teacher that corrected my perper.
And recently before the vacation I took a test on block 1. Now they are telling me that I wasn’t present and they cannot find my scores. What nonsense is that. And what kind of school is this. I was very mad before the vacation and the worse is that they keep on telling me that I should tell my teacher about it. My teacher will definitely contact them and they will say the same thing. I just want to make myself clear. I will not repeat any test until they show me my test perpers or scores. Coz my lawyer is ready for any one or any how they call themselves this time. Right now I just came from repeating a test, that I wasn’t supposed to do. And I have other test coming up, very soon, mediche rekenen, toets van block 2, Netherlands en Rekening. I have school assignment too. I have a lot to do then for them to be give set backs. This is not normal.

Gewenste Oplossing:

I don't know

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Capabel Onderwijs Groep in behandeling genomen

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

2 maanden geleden - Geachte mevrouw Saah, De klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep neemt uw klacht in behandeling. U krijgt via klachten@capabel.nl een ontvangstbevestiging van uw klacht toegestuurd. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden Klachtencommissie Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Capabel Onderwijs Groep een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Capabel Onderwijs Groep

Heeft op 29 september 2017 om 16:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Saah,

Op 29 september 2017 heeft u per e-mail van de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep een brief ter afhandeling van uw klacht ontvangen.

Zie hieronder.

Geachte mevrouw Saah,

Op 13 september 2017 heb ik uw klacht via klacht.nl ontvangen. Uw klacht betreft de melding “niet geweest” bij de toets VZO-VGT-01 die u op 12 juli 2017 heeft gemaakt in het kader van uw opleiding Verzorgende bij Capabel Onderwijs Groep.

De vestigingsmanager van de vestiging in Rotterdam heeft in opdracht van de klachtencommissie uw klacht onderzocht en afgehandeld. De conclusie van dit onderzoek vindt u hieronder.

De docente die uw toets heeft nagekeken heeft per ongeluk een “niet geweest” op de presentielijst ingevuld. En dit heeft het examenbureau overgenomen. Uw door u gemaakte toets was nog gewoon aanwezig op de vestiging. Deze heeft de vestigingsmanager opgezocht en opnieuw laten nakijken door een docent. Helaas heeft u een onvoldoende gehaald. U bent hiervan op de hoogte gesteld. Dit cijfer staat nu vermeld bij de toets VZO-VGT-01 van 12 juli 2017.

Wij verwacht hiermee uw klacht afgehandeld te hebben.

Met vriendelijke groet,

Gerda van Norden
Klachtencommissie
Capabel Onderwijs Groep

Alle klachten die gemeld zijn door Mistry