Klacht: Ouderen en mindervaliden pas op!!

op 17 juli 2017 over Nuhr in de categorie Online Vliegtickets

Mijn oma is slecht ter been. Tijdens het boeken kwamen we erachter dat je nergens kan aangeven of je gebruik wil maken vsn rolstoel/begeleiding. Wij hebben toen contact opgenomem met Nuhr reizen. Volgens hun zou dit geen enkel probleem moeten zijn mits 6 weken van te voren gebeld wordt om aan te geven. Zo gezegd zo gedaan. 6 weken van te voren gebeld, werd ons verteld dat het 3 weken van te voren moet. Geen enkel probleem we bellen 3 weken van te voren. Weer een ander verhaal namelijk een paar dagen van te voren. Nog geen nood we bellen een paar dagen van te voren EN RAAD EENS: het kan niet via nuhr en we moeten het via corredon regelen?? Geen probleem we bellen correndon en wat krijg je!!!!! Die verwijzen je weer terug naar nuhr?!! Wij weer contact met nuhr en nu kan het ineens wel mits tegen betaling??? Ten eerste klantonvriendelijk je wordt van het kastje naaar de muur gestuurd, ze denken niet mee, komen niet met oplossingen totdat je ze zelf 10 x gebeld hebt want dan tegen betali ng kan het ineens wel?! Het gaat mij niet om de betaling het gaat mij om de principe want als jullie eens wisten hoeveel beltegoed ik eraan verspillt hebt dan had ik een nieuwe ticket kunnen boeken bij een maatschappij die deze service STANDAARD EN GRATIS AANBIED!!!! Bovendien is ons nog steeds niet duidelijk waar we dit kunnen regelen!!!Waardeloos onvriendelijk maatschapij nooit meer bij hun en raad mensen die een rolstoel nodig hebben om echt niet via hun te boeken ookal beloven ze je de rolstoel!! Mijn oma vertrekt al over ern paar dagen en nog steeds niks geregeld!

Als er op tijd een rolstoel geregeld wordt! Zonder nog 10 maatschappijen te bellen om het voor elkaar te kunnen krijgen.

5 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nuhr over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sous