Klacht: Oude netlogprofielen

op 26 september 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Ik zit al een aantal jaren niet meer op netlog. Mijn 2 oude profielen worden nog steeds weergeven in Google wanneer je onder mijn naam zoekt, namelijk Senna Manconi. Er staan ook nog foto’s op en ik wil dat er geen foto’s meer van mij op internet verschijnen. Ik heb zelf geen toegang meer tot de accounts omdat ik mijn inloggegevens kwijt ben, zowel de e-mail en het wachtwoord. Daardoor kan ik de profielen niet verwijderen. Ik zou graag willen dat jullie deze profielen zo snel mogelijk verwijderen. Het betreft deze 2 profielen:
1. http://ur.netlog.com/xSenna321
2. http://web505.nl.netlog.com/chick169
Alstublieft, verwijder ze, het zou me enorm helpen.

Wanneer de profielen en zeker de foto's verwijderd zijn.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netlog nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 30 september 2017 om 23:05 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik laat je accounts zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijn weekend verder!

Alle klachten die gemeld zijn door senna_