Klacht: Oude bloemen

op 09 augustus 2016 over Hallmark in de categorie Drukwerk

Op 3augustus is er grote bos bloemen bezorgt via Hallmark in een grote doos .
Er waren 3 bloemen gedeeltelijk afgebroken . Op zaterdag 6augustus heb ik de gerbera’s al moeten verwijderen en vandaag 8augustus, de 3 rozen en nog 3takken blauwe bloem. Mijn dure bos bloemen toe gestuurd vanuit Amerika is nu een kleurloze groene bos takken met 2 grisanten en 1 groene tak hortensia en nog geen week oud. Ik heb wel vaker bloemen toe gestuurd gekregen ook via Hallmark, was altijd goed , maar nu absoluut niet. Mijn advies aan mijn schoondochter wonende in Amerika geen bloemen meer via Hallmark

Een verontschuldiging aan mijn schoondochter uit eindelijk heeft zij ze betaald.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hallmark over deze klacht.

Bericht van Hallmark

1 jaar geleden - Beste mevrouw Goosens, Wij vinden het ontzettend vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het boeket. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Wil je het ordernummer doorsturen aan onze klantenservice: klantenservice@hallmark.nl? Uiteraard zullen wij een passende oplossing aanbieden. Wij kijken uit naar je bericht. Met vriendelijke groet, Jaime Hallmark Cards Afdeling Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Thea goosens