Klacht: Oud profiel

op 07 juni 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Een hele goeidag met mans hulshof er staat nog een oud netlog profiel van mij bij jullie open en daar staan dingen op van 7 jaar geleden uit een niet zoon leuke tijd die ik toen had ik heb nu me leven opgepakt ben met school en alles bezig en dan zou het niet zo leuk zijn dat door zulke oude dingen ik niet verder kan het gaat om de profiel tyrodude mans hulshof 21 jaar uit hoogeaand hoop jullie hier mee genoeg te ingeformeerd te hebben en dat er iets mee gedaan wordt mvg

Als het profiel daadwerkwlijk weggehaald is

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 08 juni 2016 om 11:45 geantwoord

Goedemiddag Manshof,

Bedankt voor je bericht. Ik heb dit meteen voor je nagekeken en ik heb je profiel Tyrodude zonet voor jou verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijne dag verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Tyrodude