Klacht: Oud profiel

op 27 september 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Beste

Ik zou graag hebben dat jullie alles van mij Maïte De Mulder wissen. Wanneer ik op google mijn naam type, krijg ik geen enkele informatie behalve een profiel van netlog. Dit profiel heb ik jaren geleden gewist en staat toch open!
–> maitekeuh13

Ik wil alles er zo snel mogelijk van af!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Netlog nog niet in behandeling is genomen.

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 30 september 2017 om 23:08 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik laat je account zo snel mogelijk offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijn weekend verder!

Alle klachten die gemeld zijn door maite14