Klacht: oud netlog profiel staat online

op 21 juni 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Hallo,een oud Netlog profiel van mij staat online die ik enorm graag weg wil. Ik kan geen misbruik melden en ik weet mijn email adres ook niet meer waarmee ik me kan aanmelden. Zouden jullie dit profiel verwijderen, alvast bedankt.

Ik zou willen dat het netlog account: zmarco (geen profielfoto, 22j) onmiddelijk word verwijderd!
alvast bedankt!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 22 juni 2016 om 18:32 geantwoord

Goedenavond,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: https://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijne avond!

Alle klachten die gemeld zijn door ouliana