Klacht: oud netlog account

op 01 juli 2016 over Netlog in de categorie Datingsites

Geachte Netlog/Twoo,

als ik mijzelf, Felicia van Oven, opzoek op google, komt mijn oude profiel van Netlog daar te staan http://nl.netlog.com/FeliCciaa__
Ik heb geen idee wat mijn inlog gegevens waren of wat mijn email adres toen was, maar het zou fijn zijn als dit account verwijderd word.

Als mijn oude netlog account http://nl.netlog.com/FeliCciaa__ verwijderd word

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 01 juli 2016 om 19:24 geantwoord

Goedenavond Felicia,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je Netlog-account zonet op jouw verzoek verwijderd.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog-pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me te contacteren op info-nl@twoo.com Fijn weekend!

Alle klachten die gemeld zijn door felicevanoven