Klacht: Oud brood

op 06 juni 2016 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Ik ben zojuist terug van mijn bezoek aan de groene hilledijk te Rotterdam,lekker zo’n vers broodje gezond?
Ik verzocht de mevr. Om wit brood met zaadjes ,dit was er niet ze had alleen gewoon wit brood ,O.k. Dan dit .
Nadat ik haar wat overgebleven halve broodjes open zag snijden vroeg ik haar of dit vers was ,waarop zij antwoordde ,nee,van gisteren maar we kunnen het toasten .
Ik wil het niet getoast .
Subway staat bekend en hiermee maken ze ook reclame voor hun verse brood verse ingrediënten e.d ,wat overigens ook altijd het geval is ,wij gaan vaak op het zuidplein en laan op zuid ,ik heb er nu mijn buik van vol.
Op mijn vraag hoelang het verse brood nog ging duren antwoordde ze mij het brood moet eerst rijzen en dan afbakken ,dus toch zeker 1,5 tot 2 uur

Als hetgeen waar reclame wordt gemaakt ook nagekomen wordt ,verse waren en geen oud brood

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door F3y3n00rd1908