Klacht: Oud accountt

op 14 juli 2017 over Netlog in de categorie Datingsites

Goedendag netlogg.. ik heb jarenlang in de gevangenis gezeten en weet me email adress niet meer de code en andere codes van sites zoals nedlog.. omdat yegenwoordig met sollicitaties je naam word gegoogled en netlog dan gelijk bij mij bovenaan staat zouik graag willen dat diy accouny verwijdert word…. mijn nieuwe email adress is hommerson1@outlook.com in plaats van hommerson1@hotmail.com die is ook niet meer in gebruik b.v.d. jan hommerson

Als dat account van jan hommerson is verwijderd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Netlog

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Netlog in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Netlog een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Netlog

Heeft op 15 juli 2017 om 08:30 geantwoord

Goedemorgen,

Bedankt voor je bericht. Ik heb je account na grondig zoeken kunnen terugvinden en ik laat het zo snel mogelijk voor je offline halen.

Als je gegevens verwijderd werden uit onze directory, maar nog steeds op te vragen zijn via een zoekmachine (Google bijvoorbeeld), betekent dat dat je gegevens nog in de cache (= het tijdelijke geheugen) van die zoekmachine opgeslagen zijn. Je kan dus wachten tot de cache geüpdatet wordt of Google contacteren (en zeker ook vermelden dat de originele Netlog pagina verwijderd werd van de site). Je vindt hier meer informatie: http://support.google.com/webmasters/bin/answer.py?hl=nl&answer=1663637

Mocht ik je verder ergens mee van dienst kunnen zijn, aarzel dan aub niet me opnieuw te contacteren. Fijn weekend!

Alle klachten die gemeld zijn door Hommerson1