Klacht: OTS en UHP.

op 25 september 2016 over Bureau Jeugdzorg in de categorie

Wij hebben ernstige beschuldingen door BJZ en de aanhangende
Instanties die \”niet\”overeenkomen met de \”FEITEN\”en waarbij
verslagen worden gemaakt om dit te gebruiken voor een OTS of UHP
ernstig betreurd en betreuren het nog steets!
We komen erachter dat er binnen Nederland een erntig probleem heerst
dat kinderen manipuleert en beïnvloed met informatie waar een \”kind\”
op die leeftijd of meteen na de geboorte (2uur)totaal id war raakt of laat raken nadien.Dit is hun machtsstrijd en wij maken ons zorgen dat deze \”instanties\”
zelf niet inzien wat ze kinderen emotioneel en lichamelijk aan doen of met medicatie etc!Als er een gezagbeindigde maatregel is hebben ouders totaal niets meer over de situatie te zeggen en heeft BJZ alle macht om kinderen een persoonlijkheidsonderzoek te laten doen door menssen die bij hun in dienst zijn
en totaal \”geen\”opleiding of \”geregistreerd\”beroep uitvoeren.Dit allemaal achter de rug van ouders etc .Met kleine kinderen of baby\’s vinden ze de hechting die dan wel mag met pleegmoeder of pleegvader belangrijker zodat de OTS en UHP tot stand blijft terwijl hechting met ouders wordt afgestraft tav het kind .
Dit is een manipulerende manier om het kind of de baby emotioneel in de warmte brengen.De hechting en veiligheid danwel toekomst bij ouders zoals wij
wordt door onze advocaat en in het verleden door advocaten aangevochten.
BJZ verbied ons letterlijk niet meer te vechten voor de menssen rechten .
Wij gaan in hoger beroep en daarna na het hoger beroep in cassatie danwel erna naar het Europesche Hof vd Rechten vd Mens .
Er is binnen Nederland een ernstig probleem met deze leugens van deze instanties en de rechters geven de OTS en UHP af aan deze instanties wat een zorgelijk probleem is !

Stopzetten UHP !

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bureau Jeugdzorg

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bureau Jeugdzorg nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline Colbers