Klacht: Order annuleren

op 06 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Helaas ben ik net al andere eringetrapt door een proefpakketje te bestellen. Al binnen een uurtje en slle klachten op internet te hebben gelezen. Besloten dat ik het produkt niet wil ontvangen en de order wil annuleren.
Gezien je pas kan bellen tussen 12.00 en 17.00 uur. Eerst een mail gestuurd. Om 12 uur ben ik meteen aan het bellen geslagen. Helaas hoor je dan dat je 15 of 18 of 9 of 11 wachtende voor je hebt. Als het aftellen is geweest dat je de eerstwachtende bent. Wat toevallig ook 15 minuten bedraagt. Wordt de verbinding verbroken met de melding dat de wachttijd nog een half uur bedraagt en je beter een e mail kan sturen. Helaas wordt daarop tot op heden ook niet gereageerd. Probeer dus de volgende dag weer te bellen maar helaas weer hetzelfde liedje.
Het zal dus erop neerkomen dat er een pakketje komt en deze niet kan retourzenden omdat ik ook maar gen retouradres ontvang. En zal ik net als andere in de molen terecht komen dat geld van mijn rekening wordt gehaald en er een incassobureau mij gaat belagen.
Hopelijk krijgt deze klacht een echt antwoord. Dan de standaard antwoord die andere hebben ontvangen over bellen en mail sturen terwijl daar niet op gereageerd wordt.

Dat ik een mailbevestiging krijg dat de order is geannuleerd is. Geen pakketjes ontvang, zo wel waar het naartoe retour kan adres gegevens.
Tevens dat ik in de toekomst ook niets ontvang. Dus bij deze ook een opzegging. En dat ze niet ongevraagd gelx van mijn rekening halen en incassobureaus inschakelen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yardsale