Klacht: opzegging onmogelijk

op 02 november 2019 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

ik kan nergens mijn zogeheten abonnement opzeggen! Wat ik per direct wil!!
En ik maak geen gebruik van hun dienst terwijl er telkens maandelijks bemiddelingskosten worden afgeschreven van mijn rekening.

zodra mijn abonnement gestopt is en de betalingen dus ook!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 04 november 2019 om 06:02 geantwoord

Geachte mevrouw Leemans,
Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw abonnement hebben stopgezet.

U kunt tot einde van de abonnementsperiode - 10 november 2019 - volledig gebruik maken van onze dienst. Daarna zal uw abonnement beëindigd zijn en ontvangt u alleen nog de mailing met de gevonden huurwoningen.

U kunt uw inschrijving verwijderen door na het inloggen op de website via het menu Instellingen de optie Mijn account de keuze Account verwijderen te kiezen, klik aan: Ja, ik wil mijn gehele account verwijderen, en klik op Nu verwijderen Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot beëindiging van uw inschrijving.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Monica162