Klacht: opzegging niet geaccepteerd

op 21 juli 2019 over MijnDomein.nl in de categorie Websites - Building en Hosting

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De secretaris van een vereniging heeft per post het abonnement tijdig opgezegd. Daarop heeft hij niets gehoord.
Volgens mijndomein is er een mail naar een vroegere beheerder gezonden dat opzegging door de secretaris niet mogelijk is. Daarvan is onze vereniging niet op de hoogte gebracht.
Vervolgens incasseert mijndomein het abonnementsgeld van de rekening van de vereniging. Dit bedrag is door de penningmeester gestorneerd omdat er opgezegd is. Inmiddels dreigt mijndomein met de deurwaarder.
Verdere gegevens worden op verzoek verzonden.

Gewenste Oplossing:

De rekening dient gecrediteerd te worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MijnDomein.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MijnDomein.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dorpsbelangen