Klacht: Opzegging niet bevestigd

op 16 augustus 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo ik heb telefonisch toegezegd op een proef blad. Zodra ik het blad vinnen had kon ik het meteen opzeggen
Zodra het blad binnen was heb ik het via de mail het opgezegd er werd gezegd dat ik een bevestigingsmail zou krijgen alleen heb ik die nooit ontvangen. Na een paar dagen afgewacht te hebben heb ik meerdere keren de klantenservice gebeldaar het maakt niet uit welke keuze je maakt de verbinding wordt elke keer verbroken. Ik zou graag een bevestiging ontvangen van mijn opzegging want heb totaal geen intresse in dit blad.

Mvg Visser

Gewenste Oplossing:

Zodra ik een bevestigingsmail krijg van mijn opzegging

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Editie Enigma in behandeling genomen

Bericht van Editie Enigma

1 jaar geleden - Geachte mevrouw Visser, Op opzegging via internet is goed ontvangen en u heeft uw abonnement binnen de daarvoor geldende termijn ontbonden. De bevestiging is bij opzegging direct aan het door u opgegeven e-mail adres gestuurd. Mogelijk is daarbij iets fout gegaan waardoor die niet bij u is aangekomen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Editie Enigma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Editie Enigma

Heeft op 26 augustus 2016 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is correct opgezegd en verwerkt, een bevestiging hiervan is om een of andere reden niet bij de klant aangekomen. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.
Geachte mevrouw Visser,

Op opzegging via internet is goed ontvangen en u heeft uw abonnement binnen de daarvoor geldende termijn ontbonden. De bevestiging is bij opzegging direct aan het door u opgegeven e-mail adres gestuurd. Mogelijk is daarbij iets fout gegaan waardoor die niet bij u is aangekomen.

Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Mania_1303@hotmail.com