Klacht: opzegging kan niet

op 20 juni 2017 over MKB collectieven in de categorie Inkooporganisaties

ik ben benaderd door mkb collectieven of ze een offerte mochten sturen. hierop heb ik ja geantwoord. na het lezen van de offerte ontdekten wij dat ze helemaal niet voordeliger waren dan onze huidige aanbieder. ik heb daarop gebeld om aan te geven dat ik mijn machtiging in wilde trekken. ging lastig via telefoon, veel gevraag over waarom etc. ik heb duidelijk gevraagd om bevestiging van uitschrijving en dit werd mij ook toegezegd. echter, 1 week later en meerdere mails hierover, krijg ik geen reactie en ook geen uitschrijving.
Volgens mij wordt ik erin geluisd.

Hartelijk dank voor de machtiging die u op 09-05-2017 aan MKB Collectieven heeft afgegeven. Wij waarderen uw vertrouwen.
U heeft ons gemachtigd om uw bedrijf te vertegenwoordigen in de collectieve inkoop van energie. U heeft zich ingeschreven voor Collectief 62 (aanbod 9 juni 2017).

Uw bedrijfsmachtiging betreft:
Bedrijf: Zwangerschapscursus ON Demand met het KvK-nr: 64605078
Het aansluitadres is: Twekkelerweg 204 met postcode 7547RN te Enschede

ik heb ruim voor de sluitingsdatum gebeld.

ik wil een mail van mkb waarin duidelijk staat dat ik uitgeschreven ben uit hun systeem en dat mijn machtiging is opgeheven.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MKB collectieven over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door M9jnh33r