Klacht: Opzegging

op 23 juli 2017 over FNV in de categorie Vakbonden

Jaren geleden limaatschap opgezegd. Geen bevestigingsbrief. 18 maanden geleden kreeg ik opeens een magazine voor senioren. Retour gestuurd met de woorden: geen lid. Daarna kreeg ik nog een paar uitnodigingen, het merendeel van die brieven retour gestuurd. 4 maanden geleden heb ik mijn afschriften bekeken en de FNV schreef nog steeds af. Een maand kon ik storneren. Ik heb meteen een brief naar FNV geschreven dat ik geen lid meer was, weer geen bevestiging. Nu heb ik de derde herinneringsbrief ontvangen en nu heb ik WEER een brief gestuurd naar FNV. Hoe kom ik van het FNV af!

Dat ik eindelijk een bevestiging krijg en dat mijn lidmaatschap/afschrijvingen terstond wordt stopgezet

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 02 augustus 2017 om 16:01 geantwoord

Geachte heer Van den Blink, beste Bert,

Uw klacht van 9 juli 2017 hebben wij in goede orde ontvangen. Volgens onze gegevens is uw lidmaatschap inmiddels beëindigd.

Indien u nog vragen heeft, kunt u ons bereiken op telefoonnummer 088-3680368. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur.

Roos - FNV webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Koffiebus