Klacht: Opzegging

op 27 juni 2016 over FNV in de categorie Vakbonden

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december heb ik mijn lidmaatschap opgezegd, te duur, geen werk meer…
Ik was verhuisd anderhalf jaar geleden. Maart j.l. kreeg ik opeens een schrijven van de FNV voor een bijeenkomst. Ik mailde vervolgens dat ik mijn lidmaatschap had opgezegd, was deze wellicht niet goed verwerkt? Men zou het regelen… Ik vermeldde mijn gegevens en huidige adres, en een maand geleden kreeg ik opeens een telefoontje, dat ik een incasso moest betalen. Vervolgens een incasso via de mail. Men had mijn huidige adres nooit bericht, en inmiddels mag ik een behoorlijk bedrag aan incassokosten betalen, ondanks mijn eerdere mails met huidige adres en ondanks dat ik per brief (waarvan ze uiteraard zeggen dat ze die niet hebben) had opgezegd! Ze claimen mij 4 herinneringen te hebben gestuurd..,.(naar oude adres)

Gewenste Oplossing:

Ik wil deze kosten uiteraard niet betalen, ik heb gewoon netjes opgezegd in december, en door post, of slordige administratie mag ik dus wel betalen?
Dat is fijn wanneer je juist opzegt omdat het te duur wordt zonder baan.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 augustus 2016 om 10:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Sandra Mets