Klacht: opzegging

op 19 juni 2015 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Hallo
Ik wil mijn cursus sport masseur opzeggen. Maar nu blijkt dat het geeneens kan mits je dus de overige lesgeld moet betalen. Er staat annulering is niet mogelijk bij cursus indien met een cursusduur van 6 maanden of korter en/of die bestaan uit 1 leszending. Mijn cursus duurd 15 maanden .maar omdat het uit 1 leszending bestaat. Ja een boek, dvd, map, massageolie, die dus in 1 doosje kan , bestaat het uit 1 leszending. Ik moet nu voor 6 maanden nog betalen en dat is ruim €300,- . De cursus is hellaas te moeilijk voor me waaruit ik dus besluit om te stoppen. Maar nu kan dit dus niet , ja kan stopppen met gevolg nog doorbetalen wat ik nietmeer wil en kan. Nu kan ik het ook niet financieel bekostigen ivm geen baan meer te hebben. Dit klopt gewoon niet. Hoe nu verder!!!
Hopelijk kan dit op een normale manier opgelost worden.
groet, m van Thiel

Als ik per direct kan stoppen zonder bijkomende kosten.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:30 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Ik hoop dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! '^LS

Alle klachten die gemeld zijn door martin6