Klacht: Opzeggen lidmaatschap FNV

op 15 juni 2013 over FNV in de categorie Vakbonden

Ik verwonder mij dat ik nog bijna een jaar lid moet blijven van een vereniging zoals FNV zich noemt omdat men uitgaat van de aanmeld datum waar ik ooit lid ben geworden. Dit betekend dat ik nooit meer lid zal worden omdat ik bij deze vakvereniging niet als klant word behandeld maar vooral bezig zijn met hun eigen interne regels. Andere vakbonden hanteren een opzegtermijn van 1 maand of 2 maanden, dat spreekt mij meer aan.

Indien men de opzegtermijn veranderd naar maximaal 3 maanden dan kun je van klantvriendelijkheid spreken.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 27 mei 2016 om 10:06 geantwoord

Geachte mevrouw Hoeijmans,

Hartelijk dank voor uw melding.
De FNV is vanaf 2016 gestart met het beantwoorden van berichten op klacht.nl. Uw melding is vóór 1 december 2015 geplaatst en wellicht niet meer actueel. Om deze reden sluiten wij uw melding hier. Mocht uw melding nog wel actueel zijn dan horen wij dit graag van u. Kijk op https://www.fnv.nl/contact/ voor mogelijkheden om contact met ons op te nemen.
Wij hopen op uw begrip.

Jelte, FNV Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Zo jammer dit