Klacht: Opzeggen lidmaatschap

op 13 september 2017 over FNV in de categorie Vakbonden

Eind maart 2017 heb ik mijn lidmaatschap schriftelijk opgezegd. Heb geen bevestiging van ze ontvangen.
2 augustus eerste betalingsherinnering voor 2 maanden (mei en juni) ontvangen. Juli is was weer automatisch afgeschreven.
7 augustus gebeld en hoorde dat ik 3 maanden opzegtermijn had. Voor mij is dat dus per 1 juli.
7 augustus betaling gedaan van 1 maand omdat voor mij juli ten onrechte was afgeschreven. Dit ook vermeld bij de betaling.
15 augustus brief gehad dat lidmaatschap per 31 juli is opgezegd.
6 september betalingsherinnering gehad.
11 september gebeld. Kreeg te horen dat ze de opzegging pas in april hebben gehad en dan gaan tellen vanaf de eerst volgende maand.
Moet ik nu betalen omdat zij hun administratie niet op orde hebben en zeer traag met de verwerking zijn?

Opzegging van mijn lidmaatschap per 1 juli en de laatste betalingsherinnering laten vervallen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 13 september 2017 om 11:07 geantwoord

Geachte mevrouw Roovers, beste Hennie,

Wij hebben u klacht van 11 september 2017 in goede orde ontvangen.

Uw opzeggingsbrief is helaas niet eerder aangekomen bij ons.
Uw opzeggingsbrief hebben wij op 5 april 2017 ontvangen en direct verwerkt. Dat is de reden waarom de einddatum van uw lidmaatschap eind juli 2017 is.

Hiermee sluiten wij deze klacht op Klacht.nl af.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Roos - FNV webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Hennie2