Klacht: Opzeggen contract

op 18 oktober 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een jaar geleden ontving ik een tijdschrift na telefonisch contact.
Heb na betaling voor een jaar onmiddellijk mijn contract opgezegd.
Heb daar nooit een bevestiging voor gekregen maar ontvang nu wel terug puzzels, die ik onmiddellijk retour zend.
Wil ervan af want geen verdere interesse.

Met vriendelijke groeten
Petra Van Acker

Gewenste Oplossing:

N.V.T.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Editie Enigma in behandeling genomen

Bericht van Editie Enigma

1 maand geleden - Geachte mevrouw Van Acker, Het Klantnummer P-915310 is niet van editie enigma. Uw abonnement is reeds stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Editie Enigma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Editie Enigma

Heeft op 25 oktober 2016 om 10:22 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.
Geachte mevrouw Van Acker,
Het Klantnummer P-915310 is niet van editie enigma.
Uw abonnement is reeds stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door VAP