Klacht: opzeggen.

op 19 december 2017 over Huurwoningbemiddeling.nl in de categorie Websites - Woningen

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Huurwoningbemiddeling.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningbemiddeling.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningbemiddeling.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningbemiddeling.nl

Heeft op 19 december 2017 om 08:14 geantwoord

Geachte heer Ahmed,
Hierbij ontvangt u de bevestiging dat wij uw inschrijving hebben beëindigd. Uw account is nu verwijderd, u kunt geen gebruik meer maken van onze dienstverlening.

Na administratieve verwerking van uw aanmelding (doorgaans 24/48 uur) kunt u uw abonnement opzeggen zodat het niet meer verlengd wordt. Hiervoor kunt u inloggen op de website en via het menu \"Instellingen\" en de optie \"Mijn account\" waar u de keuze \"Account verwijderen\" kunt gebruiken. Hier vind u \"abonnement opzeggen\" Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot stopzetting van uw abonnement.

U kunt uw inschrijving verwijderen door na het inloggen op de website via het menu \"Instellingen\" de optie \"Mijn account\" de keuze \"Account verwijderen\" te kiezen, klik aan: Ja, ik wil mijn gehele account verwijderen, en klik op \"Nu verwijderen\" Ook kunt u ons een bericht via ons reactieformulier sturen met daarin het verzoek tot beëindiging van uw inschrijving.

Klantenservice Huurwoningbemiddeling.nl

Alle klachten die gemeld zijn door alkatra10@hotmail.com