Klacht: opzeg termijn

op 17 mei 2016 over Vereniging Eigen Huis in de categorie Stichtingen en verenigingen

Op 14-5-16 opgezegd 1,5 maand voor het einde van het jaar contract dat loop tot 30-6-16 .
Nu zeg men dat ik nog een jaar moet betalen en eindigd mijn contract per 30-6-17.
Ik heb nooit statuten ontvangen waar dit instaat nu zeg men aan de telefoon dat ik het op de site had kunnen zien.

Beëindiging per 30-6-16.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vereniging Eigen Huis over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vereniging Eigen Huis in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vereniging Eigen Huis een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vereniging Eigen Huis

Heeft op 18 mei 2016 om 08:33 geantwoord

Beste meneer De Keizer,

Wat vervelend om te moeten horen dat u niet tevreden bent over de opzegtermijn.

Wij nemen uw klacht actief in behandeling. Een van onze klachtenservicemedewerkers neemt binnen 5 werkdagen contact met u op om de situatie te bespreken. Uiteraard gaan wij na wat wij voor u kunnen betekenen en hoe wij uw klacht naar tevredenheid kunnen oplossen.
De communicatie tussen u en de klachtenservice zal verder telefonisch of per e-mail verlopen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vereniging Eigen Huis

Klachtenservice

Bericht van Vereniging Eigen Huis

1 jaar geleden - Beste heer De Keizer, Ik heb u vandaag een email gestuurd met daarin meer uitleg en de oplossing. Met vriendelijke groet, Vereniging Eigen Huis Brenda Velu Afdeling Klachtenservice

Alle klachten die gemeld zijn door j.d.k