Klacht: opxeggen lidmaatschap binneb 14 dagen

op 05 juli 2017 over lexamore.nl in de categorie Datingsites

Titel van je klacht:
opzeggen

Mijn klacht:
ik wil opzeggen binnen 14 dagen, ik heb mij gisteren aan gemeld met een vip membership
kan nergens iets vinden behalve dat ik die 12 maanden vast zit aan m,n vip membership

Als het door mij betaalde bedrag, 60 euro aan mij wordt terugbetaald en mijn lidmaatschap wordt gestopt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lexamore.nl

Reactie van de melder van de klacht hadyhans

1 maand geleden - Ik heb een goede reactie van Lexamore ontvangen, zie onderstaande email van woensdag 5 juli 2017 11:45, en wacht de terugbetaling af. JOUW VRAAG AAN ONZE CUSTOMER CARE Goedendag, Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat u gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht. In het geval van een nieuwe aankoop kunt u een betaling binnen 14 dagen na uw aankoop intrekken en om een terugbetaling vragen. U kunt dit terugvinden in onze algemene voorwaarden op de website. Na het bekijken van uw profiel kan ik concluderen dat u voldoet aan de genoemde voorwaarde. Ik heb uw membership dan ook voor u per direct beëindigd. U ontvangt de terugbetaling van 60,00 euro in 14 dagen op uw rekening. Ondanks dat uw membership nu is beëindigd, blijft uw profiel nog wel online. Daarom kunt u zich op een ander moment altijd weer inschrijven bij Lexamore, door eenvoudigweg te klikken op de optie "Word VIP-member" rechts bovenaan elke pagina. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Vriendelijke groet, Ferdi Het Lexamore Team

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lexamore.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door hadyhans