Klacht: optreden en houding politie

op 15 augustus 2016 over Politie in de categorie

op zondag 14 mei hebben wij de politie gebeld tussen 22 – 22.15 met de klacht dat de buurman een grote bouwlamp aan heeft in de tuin buiten zitten is zeer onprettig geworden . de beide agenten kwamen rond 11.00 uur langs. De vrouwelijke agent deed de opmerking van wat wilt u dat de politie doet en denkt u nou echt dat wij vragen of de lamp uit kan. De vrouwelijke agent had een behoorlijk stemvermogen dus in de tuin konden wij er niet om heen dat de buurman de lamp uit deed. Wij kregen de opmerking nou hij is uit dus probleem opgelost. Zij en de mnl agent die overigens heel correct wij zijn nog wel bij de buurman gaan aanbellen en zij kregen na lang aanbellen de opmerking dat de lamp alleen aangaat als hij in de tuin is. Dit is niet waar. Mijn man en ik zijn 65 en 68 jaar en hebben het optreden van de vrl agent als zeer onprettig ervaren en eigenlijk ook erg cru qua communicatie. wij voelen ons zoals zovele malen in de steek gelaten door de politie aangezien wij al 30 jaar problemen hebben met deze buurman . U kunt de geschiedenis in uw computer naslaan.

Dat de problemen eindelijk opgelost worden. Het is net kamp auswitch met een heg van meer dan 3 meter hoog , de bouwlamp en het gedag van deze buurman

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Politie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Politie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cane