Klacht: opstarten O.R.

op 29 maart 2016 over FNV in de categorie Vakbonden

Sinds 4 jaar ben ik bezig om een OR te realiseren bij de firma .
Daarvoor heb ik de hulp ingeroepen van de FNV.
We zijn nu 4 jaar verder en wat is er gerealiseerd?
Niets.
Naar mijn mening is de bond verplicht om haar leden te ondersteunen en ben ik van vroeger gewend dat er niet bij de pakken neer wordt gezeten als het tegen zit.
Echter,ik heb het gevoel dat de huidige generatie FNV bestuurders denkt,ik zit hier op mijn pluche tapijt wie doet mij wat
Telkens als ik aangaf,er wordt niet gereageerd volgde een opleving van meestal 1 mail daarna???Stilte

Ik ben pas tevreden als er een OR is bij de firma.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

Bericht van FNV

1 jaar geleden - Beste Frans Bril, Uit uw klacht maak ik op dat de bestuurder niet reageert op uw verzoeken samen te kijken naar het opzetten van een OR. Jammer om te lezen dat er nog steeds geen OR is, vanuit FNV is medezeggenschap juist heel belangrijk en daarom bieden we hier ook ondersteuning bij in de vorm van juridisch adviseur die via telefoon en e-mail leden en OR-leden adviseren. Ik heb mijn collega's van de OR-telefoon gevraagd zo snel mogelijk contact met u op te nemen omtrent deze kwestie. Mocht u zelf contact op willen nemen, dan kunt u via https://www.fnv.nl/themas/or_en_pvt/ meer informatie vinden. Met vriendelijke groet, Birgit Webcare FNV

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 21 juli 2016 om 08:05 geantwoord

Heeft op 23 juli 2016 om 08:16 geantwoord

Men is bezig dat klopt,echter de klacht is nog niet opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door frans bril