Klacht: Opnieuw niet bezorgd

op 04 april 2020 over Avrobode in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Mevrouwmeneer
De Avrobode is opnieuw niet bezorgd.
Ik begrijp niet hoe dit kan.
Dit is nu de 3de keer.
Mocht het zo zijn dat de gids weer niet op tijd wordt bezorgd dan wil ik het abonnement van Avrobode opzeggen

Vriendelijke groet Els Bröker

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik niet steeds contact moet leggen , erachteraan moet gaan om de gids te ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Avrobode over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Avrobode in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Avrobode een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Avrobode

Heeft op 08 april 2020 om 15:43 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Broker,

Vervelend dat u al vaker geen gids heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor.

Door het Coronavirus kan PostNL ons helaas geen garantie geven dat uw gids op tijd wordt bezorgd.

In onze administratie zien we dat u de bezorgklacht ook al via onze website had doorgegeven.

We gaan ervan uit dat u ondertussen de gids heeft ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Kaylee

Klant Contact Centrum Avrobode

Alle klachten die gemeld zijn door Elsje 1952