Klacht: Oplichting FNV

op 12 maart 2015 over FNV in de categorie Vakbonden

Opzegging lidmaatschap FNV
In September 2014 heb ik mijn lidmaatschap opgezegd bij de FNV daar ik Werkloos werd
Nu geeft FNV aan dat ik mijn lidmaatschap moet blijven betalen tot 31/07/2015 omdat dat ik de voorwaarden staat , dit omdat zij zich niet hoeven te houden aan de wet van Dam omdat het hier om een stichting gaat ………..per 01/01/2015 houd de FNV wel een opzegtermijn van 3 maanden aan wat zou betekenen dat ik per 31/03/2015 van hun af zou zijn ……..wat schetst mijn verbazing ……geld niet voor mij want dan had ik 1 jan een nieuwe brief moeten schrijven !!!!!!!
Moet niet gekker worden , dacht dat FNV er zou zijn voor de werknemers …..en mee zou leven als ze dan werkloos zouden worden.
En ja was het antwoord , ik kon korting krijgen maar heb tot tweemaal toe een bewijs van ontslag gestuurd naar hun adres watt maar nooit aankomt bij hun administratie !!!!

Sorry maar dit is echt oplichting van het ergste soort over de rug vann werknemers !!!

Als ik mijn geld retour krijg van de afgelopen maanden zoals hhet hoort

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar FNV over deze klacht.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over FNV

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over FNV nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door FNV in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat FNV een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

FNV

Heeft op 01 juni 2016 om 14:26 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Glennconemans