Klacht: Oplichting bij Excellent Incasso

op 08 juni 2017 over Excellent Incasso in de categorie Incassobureaus

Toen ik mijn abonnement afsloot drie jaar geleden heb ik met de betreffende adviseur afgesproken dat ik niet instem met een automatische verlenging van mijn lidmaatschap. Desondanks wordt het abonnement stilzwijgend verlengd.

Slechts 1 zaak heb ik bij deze bedrijf aangebracht en deze loopt reeds meer dan twee jaars zonder resultaat. Naar mijn mening is een jaar meer dan genoeg om tot resultaat te komen. Helaas lijkt het er op dat ik toch in het slechtste scenario terecht kom; geen geld vanuit de zaak en nog een jaar abonnement en de dreiging van een deurwaarder aan mijn adres als ik de \”DEURWAARDERSKOSTEN\” niet voldaan!

Het is duidelijk dat Excellent Incasso alleen geïnteresseerd in geld verdienen over de rug van hun klanten i.p.v. een resultaat boeken en werken voor hun klant. Dat is ook te zien op internet waar grote hoeveelheden klachten van klanten over Excellent Incasso te vinden zijn.
Ze zijn oplichters en jammer dat overheid zo’n bedrijf accepteert. Wat een schande.

nergens!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Excellent Incasso over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Excellent Incasso in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Excellent Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Excellent Incasso

Heeft op 11 augustus 2017 om 12:08 geantwoord

De abonnementskosten zijn nimmer opnieuw bij Amara Books in rekening gebracht. De heer Cerew is gepikeerd geraakt nadat zijn debiteur, hoe vervelend ook, failliet is gegaan waarna de gemaakte deurwaarderskosten zijn doorbelast.

Meneer Cerew is de mogelijkheid geboden om deze rekening in termijnen aan ons te voldoen. Meneer heeft de rekening uiteindelijk in 13 maand termijnen voldaan. Nu is meneer plotseling ontevreden.

Helaas kunnen wij deze onvrede niet weg nemen. Wij hebben voor meneer al het mogelijke gedaan.

Bericht van Excellent Incasso

1 maand geleden - Helaas is de weergave van meneer Cerew enigszins geromantiseerd. Meneer heeft een handtekening gezet voordat de dagvaardingsprocedure in gang is gezet. Zonder toestemming van de eiser kan geen dagvaarding bij de Rechtbank worden aangebracht. Meneer heeft vervolgens, nadat het vonnis is gewezen, aangegeven geen kosten te willen maken. Echter is reeds eerder de onomkeerbare weg van procederen in werking gezet. Dat het positieve vonnis niet kan worden uitgewonnen omdat de veroordeelde partij failliet is verklaard is vervelend, maar valt Excellent Incasso niet aan te rekenen. In Nederland is door de wetgever bepaald dat in geval van faillissement de executie wordt gestaakt en dat de curator de schulden afwikkelt.

Heeft op 11 augustus 2017 om 19:12 geantwoord

Helaas, zijn er genoeg mensen met dezelfde ervaring als ik bij deze Excellent incasso. Ze werken alleen voor zichzelf! Kijk op radar om zelf te zien hoeveel klachten er zijn tegen deze oplichters. Jammer genoeg dat zo'n bedrijf mag blijven functioneren.

Alle klachten die gemeld zijn door Amara Books