Klacht: oplichting

op 24 augustus 2016 over Editie Enigma in de categorie Magazines

Ik heb een rekening van 70,68 ontvangen,voor een gratis puzzelboek die ik nooit heb ontvangen ,wel deel 2 met de nota,ik heb ooit een dame aan de telefoon gehad,maar ik had geen interesse in een abonnement,wel een gratis puzzel boek zonder verdere verplichtingen,nu dit

Ben tevreden als ik geen rekeningen meer ontvang en mijn adres uit hun bestand is gehaald

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Editie Enigma over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Editie Enigma in behandeling genomen

Bericht van Editie Enigma

1 jaar geleden - Geachte mevrouw van Keeken, Uw abonnement is reeds stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets van editie enigma ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice editie enigma

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Editie Enigma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Editie Enigma

Heeft op 26 augustus 2016 om 13:14 geantwoord

Abonnement is stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte mevrouw van Keeken,
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Klantenservice editie enigma

Alle klachten die gemeld zijn door Meg58