Klacht: Oplichting

Vandaag heb ik contact gehad met duo i.v.m. mijn studiefinanciering en wat blijk is dat capabel mij uit een zo genoemde bron register heeft gehaald
wat betekend dat ik geen recht heb gehad op mijn studiefinanciering waar door ik dus nu dubbel word genaaid!!!.
3500+/- studiefinanciering terug betalen plus 2000 capabel terug betalen. Nu krijg ik geen overbrugging wat dus in houd dat ik de komende maanden geen recht heb op studie financiering terwijl het eigenlijk wel zou moeten zijn . nu word er gezegd ja je bent niet geweest dus halen wij jou uit het systeem. dat betekend dus dat ik nooit ingeschreven stond volgens duo. en volgens capabel ook.

ik ben hier echt kapot van dit is niet normaal wat ze mij nu aan doen.
dit kan niet dit mag niet dit hoort niet.
ik hoop dat u mij begrijpt en ik hoop dat we hier wat mee kunnen.
mevr. Engels heeft aan gegeven om een doorverwijzing en dan achter het stukje annulering koste te gaan kijken.
maar dat ze niet weet hoe het zit met het stukje inschrijving.
graag ontvang ik snel een reactie van u.

Als ik geregistreerd word bij het bic register en gewoon mijn overbrugging krijg.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Capabel Onderwijs Groep

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

11 maanden geleden - Geachte heer El Maknouzi, Wilt u contact opnemen met de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep door een e-mail te zenden naar klachten@capabel.nl. Dan willen wij u een eventuele oplossing voorleggen. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden Klachtencommissie Capabel Onderwijs Groep klachten@capabel.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Capabel Onderwijs Groep nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

10 maanden geleden - Geachte heer El Maknouzi, Op 8 augustus 2016 heb ik u verzocht om contact op te nemen met de klachtencommissie van Capabel Onderwijs Groep. Wij wilden u een eventuele oplossing voorleggen. Dit heeft u tot nu toe nog niet gedaan. Ik neem aan dat u geen behoefte heeft aan een oplossing. Uw klacht is hiermee afgehandeld. Met vriendelijke groet, Gerda van Norden Klachtencommissie Capabel Onderwijs Groep

Reactie van de melder van de klacht Mohammedelmaknouzi@hotmail.com

10 maanden geleden - Ik heb meerdere keren contact op genomen. Maar helaas nog steeds geen oplossing.

Reactie van de melder van de klacht Mohammedelmaknouzi@hotmail.com

10 maanden geleden - Ik sta wel ingeschreven. Heb het zwart op wit, maar in het bron register weigert uw collega mij te registreren om wat voor reden dan ook.

Bericht van Capabel Onderwijs Groep

10 maanden geleden - Geachte heer El Maknouzi, Ik heb van u tot vandaag alleen op 26 augustus een e-mail gekregen dat u nog een e-mail gaat opstellen. Verder heb ik niets van u vernomen. Vandaag 5 september 2016 heeft u een e-mail naar klachten@cababel gestuurd met uw klacht. U ontvangt voor deze klacht een ontvangstbevestiging op uw e-mailadres.

Alle klachten die gemeld zijn door Mohammedelmaknouzi@hotmail.com