Klacht: Oplichting

op 11 juli 2016 over Rendement in de categorie Magazines

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na telefonisch benaderd te zijn voor een proefabonnement die vanzelf zou stoppen
Hierover hoefde niets voor te worden ondernomen.
Toen kwamen de facturen met de boodschap je had moeten opzeggen, kenbaar gemaakt in een schrijven bij de facturen.
Hoezo, het zou toch automatisch stoppen en nu een deurwaarde op je nek met een verhoging van meer dan 50%.
Kortom een stel oplichters

Gewenste Oplossing:

Met een credit voor de facturen en een waarschuwing voor dit bedrijf met hun oplichtingspraktijken

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rendement over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Rendement in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door B Reitsma