Klacht: Oplichting !!!!

op 22 januari 2016 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

ik ben opgebeld geweest door megaprises om gratis mee te spelen met de grootste loterij en vanaf nu maakte ik kans om schatrijk te worden ik moest mijn bankrekeningnummer geven zodat ze het gewonnen bedrag konden overschrijven . Maar een week later krijg ik een mail voor incasso dat de betaling met ongeveer 7dagen van mijn bankrekening zal worden afgeschreven ik vermoed dat het ook 49.95 € zal zijn . Ik vertrouwde het niet maar ze konden geen geld van mijn rekening incasseren zijde ze maar na lezen van die klachten en ontvangen mail heb ik mijn twijfels wel als dat zo gemakkelijk gaat om geld te incasseren Begrijp ik er niets meer van hopelijk lukt het hen niet??

Ik zal tevreden zijn als ik De Groteprijzenpot zou winnen en dat er geen geld van mijn rekening zou gaan zoals beloofd van www.megaprises.be maar bij nader inzicht is dat een nep e.mail adres !!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht boezinge18

1 jaar geleden - Ik wil dat megaprisis STOPT met aanbiedingen te geven naar mijn bank om €49.95 van mijn rekening te incasseren ik heb daarvoor geen toestemming gegeven ik ben opgelicht !!!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 09:58 geantwoord