Klacht: Oplichting

op 19 september 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Ik woon in Nuenen en ook ik werd, ondanks het bel me niet register, door Eden Health Products in Eindhoven benaderd voor een proefzending. Ik heb mij laten overhalen, wetende dat ik de vervolgzending zou afbellen. Ik ontving een paar vitaminepillen voor veel te hoge verzendkosten, zonder enig telefoonnummer om mij af te bellen. Binnen 10 dagen kreeg ik een pakketje pillen ter waarde van 9,95 en hadden ze het van mijn rekening afgetrokken. Ik heb de zending teruggestuurd en het geld teruggehaald en de rekening geblokkeerd. Toen kreeg ik een brief van Eden Health dat ik dat niet zomaar kon doen en of ik wilde betalen. Ik heb aangegeven overal hier melding van te maken en kwam toen op vele sites met opgelicht zaken tegen zoals deze.Ik heb aangegeven dat ik mij niet verplicht voelde tot betaling. Ik ben benieuwd naar het staartje van dit muisje. Ik vraag me ook af hoelang ze dit volhouden om mensen te intimideren , en hoeveel geld ze argeloze mensen weten af te persen. Ik sluit me aan bij vorige melding dit deze mensen i.d.d. moderne struikrovers zijn.

Ingrijpen bij de organisatie

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:25 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door G.Smits