Klacht: Oplichting 2e hands apparaat / iEar Tilburg Ron

op 22 september 2017 over iEar in de categorie Electronica Winkels - lokaal

Op 31 Augustus zag ik op Marktplaats,een NAD T757 te koop staan. De verkoper was een bekende HIFI zaak met de naam “Iear”.De prijs was 350,- en dat is op zicht een flinke prijs.Op MP heb ik ze voor veel goedkoper gezien,maar deze werd door een erkend HIFI zaak aangeboden,dus waarschijnlijk goed nagekeken en alles wat ontbreekt erbij gedaan,Zou je denken toch?

Ik belde en sprak met Ron.Ik vertelde hem dat ik interesse had en eerste wat hij mij vroeg was of ik m wilde komen ophalen of dat ze het moesten versturen.Amersfoort en Tilburg liggen niet naast elkaar dus mijn voorkeur ging uit naar opsturen.Toen ging hij helemaal los.Hij gebruikte gelijk zijn verkoop talent en vertelde dat het apparaat de naam 2e hands niet verdient en eigenlijk in spiksplinternieuwe staat verkeert.

Ik was onder de indruk,ik vroeg `m nog of hij compleet was met AB,meetmicrofoon,doos en manuals.

Natuurlijk waren die allemaal aanwezig.Hij keek er op dat moment ook ernaar,zei hij.

Ik ben over stag gegaan en heb hem via de bank de 350,- + 18,- Euro verzendkosten overgemaakt.

Na 4 dagen kreeg ik een DENON HEOS Doos thuisgestuurd.Ok geen originele NAD T757 doos dus,jammer.

Toen heb ik de doos opengemaakt en tot mijn schik zie ik een aftrapt apparaat.

-De voorkant zit vol krassen en zijkanten zijn stukken vanaf;
-Afstandsbediening die is meegeleverd is niet origineel,maar die van veel eerdere model namelijk de NAD t762,oftewel minstends 8 jaar oud;
-Geen meetmicrofoon;
-Geen stroomkabel;
-Geen manual;
-Geen originele doos.

Oftewel NIETS wat hij door de telefoon vertelde klopte met de werkelijkheid.Hij heeft alleen maar zitten liegen,waarschijnlijk
omdat hij dat apparaat gewoon kwijt wilde en ik vertelde dat ik m
niet persoonlijk kon ophalen.

Dit is een schande en IEAR,vooral Ron moet zich diep en diep schamen.Ik heb en persoonlijk ook een email gestuurd om dit
op een nette manier op te lossen,zo niet dan gaat DAS het van mij
overnemen.

Apparaat terugnemen en mijn volledige geld terug!Anders ga ik DAS inschakelen die lusten dit soort malafide bedrijven wel rauw!

Alle klachten die gemeld zijn door Orhan Sahin